12 Ocak 2011 Çarşamba

Ben Buldum Etkinligi Yayinlari -1

  Etkinlige tarifler gelmeye basladi ben geldikce ekleyecegim. Etkinlik sayesinde gercekten cok guzel bloglar tanidim.Katilan katilmayan herkese tesekkur ediyorum.  Gonderebileceginiz son tarih 2 Subat unutmayin eski tariflerinizi de gonderebilirsiniz siz bulun yeter.

 1-)  Ilk tarif BarPare `den cok degisik bir tarif ozellikle evde toz seker kalmayinca ve caniniz kek isteyince hemen yapabilirsiniz. Katilimin icin cok tesekkur ederim arkadasim.





 2-)Sucugunuzu nasil alirsiniz? Eger Fondude isterseniz Hunerli Bayanlar `in bloguna bakabilirsiniz. Sunumuda çok şık. Katılım için teşekkürler arkadaşım.



3-) Pembe Pilav olurmu demeyın. Mandalin Çıkmazı yapmış mis gibi de olmuş. Tarifini kendi etkinligi biter bitmez yayınlayacak. Katılım için çok teşekkür ederim.
4-) Tarifimiz Hollanda'dan etkinliğime katılan Kıymetli Günlerdan kensıdıne cok tesekkür ediyorum. Hafıf ve sağlıklı bır satala bulmuş. Roka ve Greyfurt salatası.


1 Demet roka
2 Adet greyfurt
1 Adet avokado
Peynir, ben kuflenmis danimarka peyniri tercih ettim
5 Yemek kasigi kavrulmus cam fistigi
Yaprak sogani/ chives/ bieslook.
Butun mazlemeleri resimde goruldugu gibi tabaga alin, tuz ve zeytinyagi ile soslayiniz Balik yemeklerinin yanina cok yakisan bir salata. Afiyet olsun. 

5-) Cok güzel bir görüntü. Hafif bir o kadar da şık bir pasta. Eski blogunu yenilemiş *RA ziyaret edilmesi gereken bir blog. Arkadaşıma tesekkür edıyor, sizi Balkabaklı Pastası ile başbaşa bırakıyorum.


6-) Yufkadan Pizza olurmu? Yemekcinin Mekanını ziyaret ederseniz çok ta güzel olduğunu görürsünüz. Katılım için teşekkür ederim.
 7-) Firinda Ispanak Guzel bir bulus olmus bence sahsen ben sevdim. Sizde denemek isterseniz Muge ve Hayat arkadasimizin blogunu ziyaret edin derim. Cok tesekkurler arkadasim.

8-) Sirada gercekten enteresan bir tarif var. Karnibaharli Borek (Soganli ve Tavuklu Yutturmaca) Sizde bu sekilde yutturmak isterim derseniz Sarkac arkadasimizin blogunu ziyaret edin derim. Katilim icin tesekkur ederim.

9-) Yine guzel bir tarif var. Bal Kabakli Rulo Truff. Tarife ulasmak icin sevgili arkadasim ,,,:kalp kurabiye:... `nin blogunu ziyaret etmeniz yeterli. Katilim icin tesekkurler.

10-)  Ozellikle annelerin bayilarak yapacagi bir tarif var simdi. Firinda Kerevizli Mucver. Cocuklariniza kereviz yedirmek istiyorsaniz Yer Sofrasi `na Buyrun. KAtilim icin tesekkur ederim arkadasim.
 


 11-) Cayin yaninda mis gibi Kurutulmus domatesli pesto peynirli corek alirmisiniz. Hafif Mutfak arkadasimizin blogunda bol bol vardi. Katilim icin tesekkur ederim.

11 yorum:

  1. bu etkinlik çok güzel oldu.harika şeyler öğreniyoruz..aklına saağlık canım,arkadaşlarımızın da ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. CANIM ETKİNLİK TARİFİM SAYFAMDA ALABİLİRSİN KOLAY GELSİN SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. gezdim de biraz cidden harika tarifler var! tebrikler... keyifli bir çalışma olmuş - bakalım neler neler gelecek daha!

    YanıtlaSil
  4. Şöyle bir baktım sayfana canım
    tariflere bayıldım. Vakit bulduğumda ayrıntılı gezeceğim
    kolaylıklar diliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Canım sayfan ben de kaç gündür görünmüyor, mercimekli kısır tarifini bu etkinlik için yapıp yayınladım, diğer bloguna not bırakmıştım. kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  6. Sayfan düzelmiş, görünüyor artık, üzülme.

    YanıtlaSil
  7. Ne çok yaratıcı hatun var komşular arasında. Ben de düşüneyim bir tarif bakayım. Öyle çok ki, karar vermekte zorlanabilirim...

    YanıtlaSil
  8. BU ETKİNLİĞİ DUYDUM AMA ADRESİ BULAMADIM HATTA SAYFAMA YAZDIM, GEZERKEN DENK GELDİ:)) KENDİ
    BULDUĞUM BİR AYVALI KEK TARİFİ YAYINLAMIŞDIM ONU ALABİLİRSİN ARŞİVİME BAKAYIM BAŞKA TARİFLERİM DE OLACAKTI HABER VERİRİM KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
  9. Kolayliklar diliyorum masallah çok güzel tarifler var,herkesin emegine saglik...sana da kolayliklar diliyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar,

    Sitede yaşanan problem nedeniyle son 20 güne ait tüm yorumlar silindi ama bu tarifi istediğin aklımda kalmıştı.

    Keyifli bir etkinlik olmuş. İlk fırsatta incelemek istiyorum.

    tarifeburadan ulaşabilirsin. Sevgiler...

    http://www.mutfaksirlari.com/bozali-kek.html

    YanıtlaSil
  11. Yayında etkinlik için tarifim var alabilirsin canım .size kolay gelsin

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...