2 Şubat 2011 Çarşamba

Ben Buldum Etkinlik- 6

51-) Havuc tatli olarak harika ve hafif. Ben buldum sekerlemesi ve daha bir cok guzel tarif icin Mutfaktaki Ruya blogunu ziyaret edebilirsiniz. Katılım için teşekkür ederim. Fikrine sağlık.




52-) Mandalina ve havuçlu kek denemek isteyeceğiniz bir. Tarif Kolik bizim için tarifi de bulmuş. Katılım için teşekkür ederim. Fikrine sağlık.

53-)Çıtır Kıtır Cips arayıpta bulamadığımız tarif olsa gerek. Çocuklarına çips alan anneler içinde birebir. Elif'in Terazisi bu güzel tarif ve daha bir sürü güzel tarifi yayınlıyor bloğun da. Katılım için teşekkürler. Fikrine sağlık canım.



54-)Hasan Paşa Köftesi( Karnabahar Püreli) ana yemek için değişik ve sağlıklı bir tarif bulmuş sevgili Ev Atolyesi. Katılım için teşekkür ederim. Fikrine sağlık arkadaşım.



55-) Benim gibi salata hayranı ve yoğurt sevdalısı iseniz işte tam size  özel bir tarif bulmuş duyguların kadını Banu'dan Şımartan Tatlar. Katılım için teşekkür ederim. Fikrine sağlık canım. 



56-) Bayıldığım bir tatlı var sırada Etimek Tatlısı (Yalancı Etimek Tatlısı) bu güzel tatlıya kendi yorumunu katmış Lezzet Sarayı . Katılım için teşekkür ediyorum. Fikrine sağlık.
 
57-)Kremşantili Poğaça görünüş aynı pastaneden aldığımız poğaçalar gibi olmuş. Canım ablam Bülbülünyeri 'ne Fikrine sağlık diyorum. Katılım için teşekkürler.



58-) Evde Boza mı kaldı artık tarifiniz hazır. Bozalı Kek boza severlere hitap eden bir tarif olmuş. Bu tarifi bizim içinMutfak Sırları bulmuş. Katılım için teşekkür ederim. Fikrine sağlık.


59-) İrmikli Muhallebi var sırada ama bildiğimiz irmikli muhallebi değil. Tubya and Memo
 bizim için değişik bir tarif bulmuş. Katılım için teşekkür ederim. Fikrine sağlık arkadaşım.


60-) Bulgurlu Mor Turuncu Havuç Kavurma var sırada antioksidan deposu bir yemek. Sütüme Sarelleme Karışma bizim için bulmuş. Katılım için teşekkürler. Fikrine sağlık arkadaşım. 

2 yorum:

  1. Canım tarifimi yayınladığın teşekkür ederim. Arkadaşlarımızın da emeğine sağlık... Ayrıca Duyguların kadını olmak da çok güzel sevgilerimle kocaman öpücükler...

    YanıtlaSil
  2. bu kadar tarifi bir arada istesem de bulamazdım. emeği geçen herkese tşk

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...