2 Mart 2011 Çarşamba

Oyuncak Olduk Birilerinin Elinde Yeter!!!

  Ne guzel bir ulke olduk biz birilerinin moralimi bozuldu hemennn bir sikayet kapatilsin siteler. Insanlarin ozgurluklerine dokununca baslarina gelenleri gormuyorlar herhalde. Ders almak diye birsey yok nasilsa bu halk sessiz herseyine dokunuruz bir iki imza toplar internette bir kac kelam ederler susarlar. Biz Atalarimiza yakismayan bir nesiliz. Bizim basimizi kimse egemez istemedigimizi kimse bize yaptiramazdi ama biz yetisirken bize ne yedirdiler de boyle olduk acaba. Sessiz, umarsiz, aman bana dokunmayan bin yil yasasin havasinda. Kim gozumuzu bu kadar korkuttu ki bas kaldirma bu kadar agir bir yuk oldu. Klavyesorluk disinda yaptigimiz tek sey oturmak beklemek. Ne kadar alismisiz hazira konmaya. Bir blog kapandi nerelere getirdin olayi diyenler var su an biliyorum. Bizim ozgurlugumuze bu kadar rahat dokunuyorlar ise gecmisi de vardir bunun. Oyle degerlere dokundular sesimizi cikartmadik ki artik agzimizdan lokmamizi alsalar susacagiz biliyorlar.

  Ben her turlu girerim bloguma dert degil girmek isteyen arkadaslara da her nasil girdimizi bloglarina nasil ulasacaklarini yazarim. Internet gibi evrensel bir iletisim ortaminda Turkiyeden kaparlar ama ben her turlu programi buluru onlarin koydugu siniri delik desik ederim. Yotube u kapattilar benim evimde asla kapanmadi. En onem verdigim siteyi kapattilar ben yine ulastim. Blogumdan da kimse ali koyamaz beni blogger kapanmaz cunku ozgur olan ulkelere dokunamazlar. Bu dunya da demokrasiyi gercekten yasayan ulkeler var cunku bizim ki gibi sadece insanlarin sakizi degil demokrasi.

Ben yayinima devam edecegim ve etmek isteyen arkadaslara da her turlu program adi gonderirim :) sevgiyle kalin.

12 yorum:

  1. Demek ki yalniz degiliz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. http://hobibox.blogspot.com/2011/03/arkadaslar-dava-acyoruz-herkes-bunu.html

    canım, bu yazıya bir bakıver

    YanıtlaSil
  3. İnternetin evrenselliğine ''şimdilik'' ket vurdular. O da kanunlardaki boşluklar yüzünden oldu.Bence yakınca düzelecek ve bir daha da başımıza gelmeyecek. Böyle devam etmesi mümkün değil...
    İnancın, söylemlerin, çabaların takdire değer gerçekten...
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. 30 Mart - 25 Nisan 2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://www.papatya68.blogspot.com tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 12.'si olan "45 Dakikalık Tarifler" etkinliğine ben http://www.tarifkolik.com ev sahipliği yapacağım.
    Siz değerli arkadaşlarım ve katılmak isteyen herkesi etkinliğime davet ediyorum.
    Bunun için yapmanız gerekenler:
    Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınladıktan sonra benim linkimi verip hobidünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtmeli ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber
    vermelisiniz. Herkesin bu etkinlikten haberdar olabilmesi için sayfamdan html kodunu alarak etkinlik bannerını sayfanıza eklemeyi lütfen unutmayın.
    Siteniz yoksa; oznur@tarifkolik.com adresime isminizi ve tarifinizi fotoğrafıyla beraber mail atmanız yeterlidir. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.
    Haydi hazırlanması ve pişmesi 45 dakikayı geçmeyecek pratik tariflerinizi 25 Nisan'a kadar gönderin ve ne kadar hızlı olduğunuzu gösterin.
    Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir. Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
    NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
    http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...
    GÜZEL PAYLAŞIMLARLA BULUŞMAK DİLEĞİYLE
    SEVGİLER..
    ÖZNUR

    YanıtlaSil
  5. selamm siz yine açmışsınız.ben kendikimide açamadım kimselerinkinide bakamdım.birtek cahide-jibek açıktı...siz ve bikaç kişi sık kulanımlarımdasınız her neti açtığımda alışknık olmuş herkezi bi dolaşmam gerekir.ama bir aydır kayıp bir eksiklik nasıl bir ülkede yaşıyoruz iranlı arkadaşlarım var onlar bile şaştı...

    YanıtlaSil
  6. bitti sanırım şimdilik ,

    YanıtlaSil
  7. Güzel bilgi;) zaman ... için teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  8. Nerdesiniz yeni şeyler gelmiyo sizden...

    YanıtlaSil
  9. Sadece yorum ve sorardı büyük tema, bunu kendin için kod sanıyordum? Gerçekten mükemmel görünüyor!

    YanıtlaSil
  10. Çok şükür bloglar açılmış gülüm!!
    Ben malum sebeplerden ötürü Türkiye'de olduğumdan mütevellit zaten pek bakamıyorum nete . Blogların kapatıldığını dahi günler sonra öğrendim. Çok etkilemedi yani. Lakin haksızlığa ve adaletsizliğe sessiz kalmak / onu kabul etmek olurdu. Buna dayanamam. Çok şükür geçti - gitti..

    Umarım bir daha yaşanmaz.
    Mezkur yasak yüzünden nice arkadaşım blog yazma hevesini yitirmiş / soğumuş. :(

    Umarım hep birlikte / yürek yüreğe canlanır, nice mutena paylaşımlarda buluşuruz.

    Bu arada blogunun yeni hali harika olmuş.

    Cici günlerde kullan inşaAllah

    Kalbi selamlarımla

    YanıtlaSil
  11. Many thanks for posting this, It?s simply what I was researching for on bing. I?d so much relatively hear opinions from a person, slightly than an organization web web page, that?s why I like blogs so significantly. Many thanks!

    YanıtlaSil
  12. Oh my goodness! Imргеssive article
    ԁude! Many thanks, Hoωever I am having problems with your RЅS.

    ӏ don't understand why I cannot join it. Is there anybody else having identical RSS problems? Anybody who knows the solution can you kindly respond? Thanx!!

    My page - how to buy and sell cars for profit at an auction

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...