2 Nisan 2013 Salı

Puf Kaplama Maceram...


















 Puf 'um önceden deriydi ve siyahtı. Bloğu önceden gezenler bilir. Uzun zamandır kullandığımız için sıkıldık ve değiştirmeye karar verdik. Çok rahat ve kullanışlı olduğu için atmak istemedik ve kaplamaya karar verdik. Azıcık dikiş bilginiz olsa bile yapabileceğiniz kadar kolay bir şey puf kaplamak öncelikle deri kısmı söktüm. Vouge desen kumaşı Gittigidiyordan aldım. Ardından ölçüleri alıp 4 köşe bir orta şeklinde parçaları kestim ve birleştirdim. Ters çevirip büyük zımba ile zımbaladım. Burada biraz zorlandım çünkü güç istiyor. Ama bir süre sonra kolayını alıyor eliniz. Koltuğun üstüne de yastıklarını yaptım birde runner eve çok değişik bir hava kattı. Sizinde bir pufunuz varsa ve sıkıldıysanız çok uyguna bu işlemi yapabilirsiniz. Aslında yaparken de çektim fotoları ama makinede mi kartta mı sorun anlamadım. Resimler görünmüyor:( 

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...