14 Mayıs 2010 Cuma

Koko






Koko bayılarak yediğim bir kek, pastanelerde satılanından biraz farklı olsa da ona çok benziyor. Hindistan cevizinin yoğunluğu çok güzel... Resim çok kötü çıkmış ama benim fotoğraf makinamın kart'ı bozuldu. Eşimin fotoğraf makinası da profesyonel ve ben bu fotoğrafı çekiyim derken bütün ayarlarını birbirine soktum :) Sonra da bir daha çekmedim tekrar yapınca yenilerim resimi resme bakmadan yapın siz bayılacaksınız...

3 yumurta akı
1 bardak şeker
100 gr fındık
1 bardak hindistancevizi
1/2 bardak un

Yumurta akları ile şekeri iyice çırpıyoruz köpük olacak önceden un haline getirdiğimiz fındığı ekliyoruz. Hindistan cevizi ve unuda ekleyip küçük kalıplara döküyoruz. 170 dereceli fırında üzeri hafif kızarana kadar pişiriyoruz. Çabuk bayatlamıyor kavanozda 1 hafta bekleyebilir. Afiyet Olsun...

5 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık hindistan ce
    vizli tüm lezzetlere bayılırım süper olmuş.Hayırlı cumalar öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık canım.Mutlaka deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Benim de çok sevdiğim bir lezzet, ellerinize sağlık, eminim nefis olmuştur. Afiyetler olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Umarım kurabiye annenizin tarifine yakındır da, sizi mutlu ederiz..
    Kokoş'u bende çok severim, daha doğrusu hindistancevizli olan birçok şeyi...
    Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Bloguna ilk girişimde bu kadar lezzetli birşeyle karşılanmak ne güzel, tarifini aldım, önümüzdeki hafta mutlaka deneyeceğim:)

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...