22 Ocak 2010 Cuma

Annemin Mis Kokulu Poğaçası

Anneciğimden bana kalan tek tarif. Bazen onu anmak için yaparım. Ya da bir misafirim gelecekse, herkes çok beğenir. Annelerin poğaçası beğenilmez mi hiç canım ANNEMMM...



125 gr margarin
1 yumurta(sarısından 1 kaşığın ucu ile bir kaba alın)
6 kaşık yoğurt
1 tatlı kaşığı  tuz
1 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un

İç malzemesi
Peynir ve maydanoz

Margarin, yumurta ve yoğurt birbirine karıştırılır ve geri kalan malzemeler eklenir. Kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edilir. Yaklaşık yarım saat dinlendirin.
Sonra peynir ve maydanoz ile hazırladığınız iç harcı, hamurdan ceviz büyüklüğünde ayırdığınız parçaları avucunuzda acıp içine koyun ve kapatın ve elinizde biraz elips ekli verip yuvarlayın. Üzerine ayırdığınız yumurta sarısını sürüp karışık susam ve çörekotu ekerek önceden 180 derece de ısıttığınız fırına koyun. Üzerleri kızarınca alın bayılacaksınız. Afiyet olsun.

3 yorum:

  1. Merhabalar,
    annelerin tarifleri bir baska güzel olur. Senin ellerinden bu pogaca cok güzel olmus ellerine saglik,

    selamlar....

    YanıtlaSil
  2. canım arkadaşım annenin tarifinini annenin adıyla dağıtıyorum bende en denk düşen puaça tarifi tadı tuzu lezzeti mükemmel oluyor bana hep eşlerimizin knight online oynarken buluştuğumuz ve birlikte puaça yapıp afiyetle yediğimiz güleri hatırlatıyor bitanesin canım arkadaşımm herşeyin en güzeline layıksın seni çok ama çok seviyorumm bu arada blog rengin mükemmel olmuş ve tasarımı çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. CANIM BENİM, ELLERİNE SAGLIK.ÇOK İŞTAH ACICI GÖZÜKÜYOR.AHH REJIMDE OLMASAM ALIP TABAGI KACARDIM AMA NEYSE,KİLOLARI VERINCE INŞŞ
    SEVGILER..
    GÜZEL PAYLASIMLARDA GÖRUSMEK ÜMİDİ İLE..

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...