28 Ocak 2010 Perşembe

Tık Tık Tık Orada Kimse Varmı?

 Kendimi soyutlanmış hissediyorum herkesten ve heryerden birşeylere dahil olma çabalarımla boğuşurken herşeyden uzaklaşmak nasıldır bilen varmı aranızda?
 Sonsuz mutluluk arayışı içindeyken anlık mutlulukların gelip geçtiğini anlamaz ya insanlar herhalde tam da o durumun içerisine düştüm. Ne dışarısındayım hayatın ne tam içerisinde demiş bir şair. Sıkıntıdan boğuluyor hiçbirşey yapmak istemiyorum aslında. Ne işe gidiyor elim ne güce tutunamama sendromu yaşıyorum. O da nesi dediğinizi duyar gibiyim. 
 Blogları gezerken o kadar güçlü, istediğini yapan, başladığını bitiren kadınlar gördüm ki onlarla gurur duyarken hayıflandım kendimce. Hiç bir şeye başlayamama, bir güvensizlik almış başını gidiyor bende. Nedir nedendir bilmem ama hayata tutunamama böyle birşey olsa gerek. Hani tren hareket eder yavaş yavaş ve siz binmeye çalışırsınız ama bir türlü atamazsınız ayağınızı basamağa.
 Bende bir türlü binemiyorum o trene. Ya tren kaçarsa...
Yapmak istediğim hiçbir şeye başlayamıyorum ya da devamı gelmiyor. Sıkılmaktan bile sıkıldım.
Ne olur bilmiyorum sonum ama bu bilgisayarın başına çözülmeyecek bunu  biliyorum.

9 yorum:

  1. kadınlar konuşuyor bloğuna yorum gönderilmiyor önce onu haber vereyim güvenlik yazısını yazacak kutucuk çıkmıyor.ikinci olarak insanlar maalesef zaman zaman değişik ruh halleri yaşıyor inşallah çabuk geçer.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bu ruh halini zaman zaman hepimiz yaşıyoruz emin ol.Kurtulmak için karar vermen çok önemli.Bugün güzel birşeyler yapmak için ilk adımı at.:)Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Selam
    sanki kendimi okur gibi oldum. İşte benimde ruh halim böyle
    eğer çözüm bulursanız paylaşmanız dileğiyle

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. sibel O sayfayı yeniden yapılandırıyorum ondan gönderilmiyor yorum ve ziyaret için teşekkür ederim.

    İçimden geldiği gibi--- Çok haklısın bloğumu ziyaretin beni çok mutlu etti blog açmaya karar verdiğim gün ilk izlemeye aldığım blogtun çünkü esenkal...

    NzlGl aslında yapılacak çok ta birşey yok herhalde zaman en güzel ilaç ve biraz kendi kendine yapacağın telkin. Sevgiler ziyaretin için teşekkür ederim.

    Hepinizi tekrar beklerim.

    YanıtlaSil
  5. canım arkadaşım biliyorum ki sen çok güçlüsün buna inan yeter. Bazen hiçbirşey yapmamak isteriz sadece o kadar ama istediğinde çok güzel şeyler yapabileceğini biliyorum ve sana inanıyorum. bir kere elin o kadar marifetli ki ve ruhun o kadar şen ki sana direnebilecek hiçbir iş ve olumsuzluk göremiyorum moral kaynağım benimm canım arkadaşım

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar canim,
    hayirli hafta sonlari diliyorum.
    Ben bunu kis. sendomu olarak algiliyorum, hetkesde olabilecek bir sey, baharin civil civil baslamasi ile gecer gider.
    Kendine bir plan yapmalisn günlük, haftalik veya aylik, tabi bu plani istersen yilliga da cikarabilirsin.
    Neler yapacaksin, neler yapmak istiyorsun, sonunda degerlendirme yaptigin zaman cogu seyi yapmis oldugunu göreceksin.
    Sen belkide daha cok sey haytina sigdirmak istiyorsundur buna da zaman yetmiyordur. eee 24 saat artik kime yetiyor kiii::)) Bloglar da zamanimizi yeterince caliyor ne dersin...
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  7. Tık, tık, tık buradayız :) Hissettiklerinde zaman zaman sana bende katılıyorum. Duygularımız borsa gibi anlayacağın :) Haydi etkinliğe aşk kokan bir tarif bekliyorum. Bir adım at belki tren sandığın gibi henüz kalkmamıştır :)

    YanıtlaSil
  8. Bazen insan dibe inyor bazen yıldızlardan dünyayı izleyebiliyor.işte tam ben böyle olduğum zmanlar çok olur işte dibe inince ayaklarını hızla vurup yukarı çıkıcaksın beklme nefes alman gerek bunu nasıl yaparsın sana kalmış hemen dışarı çıkıp yürüyüş yapmak veya filim seyretmek .
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çok çok teşekkür ederim bütün yorum yazan arkadaşlara insan bazen kopuveriyor işte öyle bir anda dökülen kelimeler ve ruh hali. Karar verebilmek çok önemli. O kadar güzel yorumlar yapmışsınız ki tek tek çok değerliler. Teşekkür ederim hepinize..

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...