16 Ocak 2013 Çarşamba

Yarım Kurabiye ( Yumurtasız ve Sütsüz Tarifler)

Paşa Sofram arkadaşımın etkinliği dolayısı ile eklemediğim ama eklemem gereken tarifleri karıştırmaya başladım. Bu tarifi nasıl paylaşmamışım ben bunca zamandır. Nasıl güzel bir tariftir bu, yiyen ve hayranlık duymayan yok bu güne kadar. Ağızda dağılan ve uzun süre bayatlamayan bu tarifi kesin deneyin. Ayrıca çok bereketli ben bu tarifin yarısını şekillendirdikten sonra buzluğa koyuyorum ve daha sonra ki bir zaman da çıkartıp pişiriyorum. Buzlu buzlu atabilirsiniz fırına.


















Malzemeler;
 1 paket margarin 
 1 çay bardağı sıvı yağ 
1 su bardağı nişasta 
3 yemek kaşığı pudra şekeri 
1 paket kabartma tozu
 Aldığı kadar un.
 Yapılışı;
 Bütün malzemeleri yoğurun. Un alabildiğince dedim ele yapışmayan bir hamur olana kadar un ekleseniz yeterli. Hamurdan ceviz büyüklüğünden parçalar koparın ve yuvarlayın. Bıçak ile ortadan ikiye kesin. 180 derecede pişirin. Üzeri resimdeki gibi olacak. 
 Afiyet ve Sevgiyle kalın...

3 yorum:

  1. ellerine sağlık.kurabiyeler harika olmuş.paşa soframın etkinliğini bende beğendim.

    YanıtlaSil
  2. cok tsk.ederim arkadasim demekki bize nasipmis bu tarif :)

    YanıtlaSil
  3. çayın yanındada harika olur canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...