5 Mart 2010 Cuma

Mim

Arkadaşım Bengü Muftakta beni mimlemiş. Biraz geç oldu ama malum etkinlik vardı. Sorular çalışmadığım yerden çıktı biraz düşündürdü.Sağol Bengücüğüm :)

1. Sizi mimleyen kişinin linkini veriniz.

 Bengü Muftakta

2. Çocukluğunuzda aile büyükleriyle yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan bir aktivite,olay.hangi yönünüze katkıda bulunduğu.

Ailem bütün sosyal etkinliklere katılmam konusunda ısrarcı oldu. Koro, folklör, Tiyatro, Voleybol, Atletizm nereye baksan ben vardım diyebilirim. Bu sebeple çok girişkenimdir. Sosyal etkinlikler kişileri hem çok girişken hem çok kendine güvenli yapıyor.

3.Çocukken oynamayı en çok sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı

Aslında Futbol topu. Ben çocukken adım kaleci şumayer :) di. Erkek gibi kızlar vardır ya. Bir tane bebeğim vardı ama onunda saçlarını kesmiştim kuaförlük yaparken büyüsünü kaybebince özüme dönüp aldım topu elime :))

4.Sokakta oynarmıydınız ?

Site içinde oturuyorduk ve oyun parkları vardı ondan dolayı rahatlıkla çıkıp oynuyordum.

5.Çocukluğunuz veya gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz durum /olay nedir?

Annem ben 12 yaşımdayken vefat etti hep o yaşasaydı herşey çok daha güzel olurdu diye düşünüyorum. O olsaydı...

6.Çocuklukla ve gençlikle ilgili iyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay / durum nedir?


Orta okula başladığım zaman babam beni yazları eczanede çalışmam için ikna etti. Para almadan bir yaz boyu çalıştım. İğne yapmayı, Serum takmayı vs öğrendim. Babam hep yarın öbürgün ne olur bilinmez evlendiğinde eşin rahatsızlanırsa sen çalışırsın bundan dolayı her işi bilmelisin derdi. Şimdi çalışmıyorum ama gerek olsa  asla gocunmadan çalışırım.  İyi ki...


7.Varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir olay/an.

Malum Türkiye çok elektirik kesintisi olur. Babannem bizimle yaşardı ve sesi çok güzeldir. Aslında bütün sülalenin sesi güzeldir.:) Elektirikler kesilince mum ışığında oturur hep beraber fasıl yapardık. Müziği sevmeme sebep olan babanneme teşekkür ederim.

 Bende bu mimleriasumanla,sihirli tatlar ,umutluhayat, deryayla, mutfaktakizaman arkadaşlarıma gönderiyorum...


6 yorum:

  1. canım benim anneni küçük yaşta kaybetmene çok üzüldüm...umarım eksikliğini yaşatmayacak anneannen teyzen halan vardır ve onlar sana hissettirmemişlerdir..kıyamam sana...

    YanıtlaSil
  2. Birsence,Babannem vardı ama annenin yeri asla dolmuyor malesef canım...

    YanıtlaSil
  3. Canımmmmm bende anneciğimi 16 yaşın
    da çok feci bir kazada kaybettim.
    Rabbim kimsenin başından anneciğini
    eksik etmesin en kısa zamanda cevap
    lıycam teşekkür ederim çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. canım beni mimlemişsin çok teşekkür ederim.inan bende şu kısacık zamanda senden çok güzel elektrik aldım.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. canım benım çok tşk ederım mim için en kısa zamanda cevaplayacagım ama sorularda zor gıbı sen ne guzel cevaplamıssın sıra bızde:)kucak dolusu sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  6. canim benide dusundugun icin cok tesekkur ederim insallah uygun zamnda cevapliycam gecikmeli olarak:((kusura bakma canim...

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...