5 Mart 2010 Cuma

SİMİT

Biraz dinlendikten sonra yine buradayım etkinlik boyu tarifleri yayınlayamadığım için biriktiler de biriktiler...Yayınlamaya başlıyorum bu simit çok eskiden kitabımda kalan ve gerçekten çok beğendiğim bir simit. Ağızda dağılıyor. Deneyin sizde seveceksiniz.

55.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'Ne
http://gulayce.blogcu.com/ arkadaşıma gönderiyorum..
 

Malzemeler; 
1 bardak süt
1 bardaksıvı yağ
1/2 paket margarin(oda sıcaklığında)
1 pk kabartma tozu
2 kaşık şeker
1,5 tatlı kaşığı tuz
1 yumurtanın sarısı
aldığı kadar un

Yapılışı;

Bütün malzemeleri iyice yoğurup kulak memesi kıvamına gelince(yağlı bir hamur çok un koymayın yağı gitsin diye) elimizle yuvarlıyoruz o ortasına parmağımızla bir delik açıyoruz. Kalan yumurta akına ve susama buluyoruz. Fırın tepsisine koyuyoruz. Önceden 180 derecede ısıttığımız fırına atıyoruz. Susamlar kararınca alıyoruz.
Afiyet Olsun...

5 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık harika görünü
    yor sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bende çayin yanina yapabilecegim güzel bir simit tarifi ariyordum.. Seninkini denicem mutlaka, ellerine saglik canim hayirli cumalar..

    YanıtlaSil
  3. çok harika görünüyor.ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık harika görünüyorlar...

    YanıtlaSil
  5. merhabalar tarifini geç yayınladığım için kusura bakma sayfana birtürlü giriş yapamadım bu gün şansım yaver gitti uğraşsamda sonunda başardım tarifin için teşekkürler elllerine sağlık tekrar katılımlarını bekliyorum sevgilerle

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...